FAQ
Vi har fuld forståelse for, at der i forbindelse med teltleje, kan opstå mange spørgsmål. Her på siden har vi samlet de oftest stillede spørgsmål, så i kan blive endnu klogere på netop dette. Har i mere specifikke spørgsmål, eller er i stadig i tvivl, er i mere end velkommende til at kontakte os.
Se vores lejebetingelser her
Der anbefales 1,5 km2 pr. person i forbindelse med leje af telt. Således er der plads til alle slags borde, og rig mulighed for at lave en scene eller et dansegulv samt at have plads til festlige indslag såsom fadølsanlæg eller en slush ice maskine.
Vi står for både opsætning og nedtagning af teltet, samt at lægge gulvet hvis dette er bestilt.
Teltet bliver sat op efter aftale. Dette aftales når forespørgslen er godkendt.
Det er desværre ikke muligt selv at sætte teltet op. Men er der yderligere spørgsmål til dette, er i velkommende til at kontakte os.
Det er en fordel at have gulv i teltet, da dette forebygger fugten fra jorden samtidig med at stolebene ikke synker ned i græsset. Samtidig får i et stabilt underlag.
3-4 dage.
Dette afhænger af hvilken aftale der er indgået.
Teltene kan både stå på fliser, grus og græs, det er dog at foretrække at underlaget er jævnt, da dette giver det bedste resultat.
Betonklodser
Det er muligt at tilvælge både sidder og loft med vinduer i, mod ekstra betaling.
Dette afhænger af størrelsen, men i skal regne med at en opsætning tager mellem 2-4 timer.
I skal regne med cirka samme tids interval, når teltet skal tages ned igen.
Der medfølger en gas varmeblæser ved leje af nogle af vores pakkeløsninger, men er det meget koldt anbefales en gas varmeblæser i alle størrelser telte.
Vi tilbyder både gas- og el varmeblæser, alt efter jeres behov. Kontakt os omkring mulighederne, og vi finder den bedste løsning til jeres behov.
Alle vores telte og teltstørrelser er sikkerhedsgodkendte.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Ring på tlf. 20 23 16 65 eller send os en mail på info@partyfyn.dk